Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~klaudek19 | użytkownik

imię i nazwiskoKlaudia adres zarejestrowany24.05.2010 @14:12:41 ostatnio na stronie06.05.2013 @17:07:46

jestem jak jestem i się nie zmienię :-D.

'życie promieniuje słońcem '

''Oczy zapomną, serce zapomni. Lecz fotografia zawsze przypomni...''

don't worry.


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu18748546
digarty31 komentarze312 posty na forum0

komputer / sprzęt
Photo Space , Photo Shop.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~ivonciak    14.02.2012 @15:11:29
przyjemnosc po mojej stronie ;3
_______
`Mówi się trudni i żyje sie dalej ; >`
~speedy995    19.01.2012 @16:26:44
taak właśnie
~speedy995    19.01.2012 @16:24:18
od wakacji wtedy dostałem aparat
~speedy995    19.01.2012 @16:22:49
oo to sporo
~speedy995    19.01.2012 @16:21:32
od dawna fotografujesz ?
~speedy995    19.01.2012 @16:21:19
~speedy995    19.01.2012 @16:15:38
dzięki i wzajemnie
~speedy995    19.01.2012 @16:14:52
ahaa,
aa kto by nie chciał :D
~lizanega    22.12.2011 @09:49:06
wiecej wiary w siebie i mniej skromnosci .. startujesz wiec masz prawo sie mylic ale idziesz w dobrym kierunku... trzymam kciuki i wpieram CIe
~bogi61    27.02.2011 @15:40:18
klaudek trzymaj sie
~Ishta    24.02.2011 @14:37:30
~czarnulka13dr    24.02.2011 @10:13:20
Dziekuje!
~ajsa    14.02.2011 @10:50:28
o i dziękuję za obserwację, bardzo przepraszam ,że dopiero teraz ale nie było mnie na digu dosc długo i nie ogarniam tych wszystkich zmian
~ajsa    14.02.2011 @10:47:33
pocwicz to Bedziesz tak rysować
i dziękuję Ci bardzo za miły komentarz
pozdrawaim cieplutko
~lizanega    07.01.2011 @17:28:03
pieknie dziekuje pozdrawiam i zapraszam http://lizamonanegra.fmix.pl
~amatorka015    25.12.2010 @16:42:02
wesołych i spokojnych świąt
~gonjasufi    30.10.2010 @00:43:30
spoko
~gonjasufi    29.10.2010 @20:08:44
no ma dredy
~grafka    10.10.2010 @20:15:52
Trzymam kciuki za następne foty! Miło mi, że moja się podobają
Pozdrawiam
~mililenka    10.09.2010 @17:49:46
Dzięki Piękną galerię masz
~wszedobylska60    31.08.2010 @08:34:08
Dziekuje) a Boba Marleja uwielbiam)
~becareful8    27.08.2010 @13:10:54
dzieki
~marekwpracy    24.08.2010 @21:30:02

Witam serdecznie. Dziękuję za miły komentarz. Zapraszam do oglądania:
http://www.marekbiernat.pl/

tam zobaczysz więcej

Pozdrawiam
~Malwina1511    21.08.2010 @10:51:40
dziękuję
~luko26    23.07.2010 @16:58:31
Ten pająk był idealnie ustawiony względem światła i dość duży a zdjęcie zrobione z odległości ok 60cm więc musiało się udać. Hmmm.... A ile było niepowodzeń - tego się nie pamięta. Pozdrawiam i ... cierpliwości
_______
Zapraszam do mnie. Wszelkie komentarze i oceny mile widziane
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt